کاربران گرامی می توانید از این صفحه نسبت به ثبت شکایات احتمالی خود بپردازید تا توسط همکاران بررسی و نتیجه آن متعاقبا اعلام گردد.

۱۸ thoughts on “ثبت شکایت

  1. سلام وقت بخیر.
    دو بار اقدام به خرید بسته ۴ گیگ کردم پیامک فعال سازی اومده ولی چیزی فعال نشده شماره سفارش آخر ۱۶۷۶ بوده .
    مبلغ هم کسر شده بر نگشته
    از کدهای فعال سازی هم درست استفاده کردم
    علت چیه ؟؟

    1. با سلام و احترام
      کاربر گرامی با عرض پوزش سایت در روز جمعه گذشته با اختلالاتی همراه بود و با توجه به اینکه همکار مرتبط با امور سایت در این روز در دسترس نبودن فعالسازی بسته شما با تاخیر حدودا ۱ ساعته همراه شد. در نظر داشته باشید تایم کاری مجموعه ۹ صبح تا ۹ شب هست.

        1. با سلام و احترام
          کاربر عزیز سفارش شما بصورت ۳ بسته ۶،۷ و ۸ گیگ ثبت شده احتمالا هنگام سفارش دقت لازم را نداشتید با این حال همکاران در ۲۰ دقیقه نخست به شماره شما پیامکی ارسال کردند لطفا بررسی بفرمایید و به سامانه ۵۰۰۰۴۱۵۰۰۰۴۱۹۹ با پیامک حجم بسته مورد نظر و شماره شبا جهت واریز مابه التفاوت وجه اعلام کنید.
          در ضمن شما در صفحه سبد خرید امکان مدیریت سفارش دارید.

    1. با سلام و احترام
      لطفا شماره کارت بانکی که با آن تراکنش داشتید را به ۵۰۰۰۴۱۵۰۰۰۴۱۹۹ ارسال بفرمایید تا وضعیت تراکنش های شما بررسی و نتیجه با پیامک به شما ارسال گردد.

    1. با سلام و احترام
      لطفا در نظر داشته باشید با شماره گیری کدهای حذف، بسته های چندکاربره غیر فعال خواهند شد لطفا فقط یکبار با این کدها تماس داشته باشید.

  2. سلام خسته نباشید بسته ۱۰گیگ یماه خریداری کردم دیروز ساعت ۱ظهر هنوز فعلا نشده تو دوروز هزینه شم کسر شدع

    1. با سلام و احترام
      همکاران طی پیامکی شما را از فعالسازی بسته مطلع کرده اند.
      بسته شما فعال بوده و از حجم ۱۰۲۴۰ مگابایتی تا این لحظه ۹۳۰ مگابایت مصرف داشته اید. لطفا با کد استعلام ستاره۴۰۰ ستاره۲ ستاره۲ ستاره۱ مربع تماس بگیرید تا از حجم مصرفی و باقیمانده بسته مطلع گردید.

        1. لطفا از صحت شماره سیمکارتی که با کد تماس میگیرید مطمئن شوید ممکن از سیمکارت دوم دستگاه با کد تماس گرفته باشید.
          لطفا به شماره ۵۰۰۰۴۱۵۰۰۰۴۱۹۹ از خطی که بسته خریداری کرده اید یک پیامک ارسال نمایید تا با شماره ای که در سفارش ثبت کرده اید مقایسه گردد و نتیجه به شما اعلام گردد.

      1. سلام من یه بسته ۷۵۰ مگ ۱۵ روزه خریدم مبلغ کسر شد ولی حتی پیامکم نیومد، تو ساعت کاری هم ثبت شد، دلیلش رو میخواستم

        1. با سلام و احترام
          بسته شما پس از خرید فعال شده اما متاسفانه اقدام به انصراف از حساب چندکاربره داده اید. از طرفی به دلیل اینکه دریافت پیامک از سامانه های غیر خدماتی برای خطوط همراه اول مسدود هست و شما از همراه اول به ایرانسل ترابرد کرده اید این تنظیمات همچنان برای شما فعال بوده و طبیعتا پیامک ثبت سفارش سایت به گوشی شما نرسیده و عملا شماره شما در بلک لیست مخابرات قرار دارد.
          لطفا با کدهای حذف بسته فقط یکبار تماس بگیرید تا امکان فعالسازی مجدد بسته به مجموعه داده بشود.

  3. بسته ات به درد نخور دیشب خریدم و دیشب غیر فعال کردم ازش مصرف نکردم. از خود ایرانسل خریدم.شمارم .۰۹۳۶xxx5757چون دیر فعال شد . لطفا پول برگردانید ۵ گیگ ماهانه بود شماره کارتم ۶۰۳۷۹۹۷xxx139127

    1. با سلام و احترام
      کاربر گرامی در سایت و صفحه پرداخت ساعات کاری مجموعه و فعالسازی بسته قید شده است همچنین در متن پیامک هنگام پرداخت نیز به خریداران ساعات ۹ تا ۲۱ به عنوان ساعات فعالیت مجموعه اعلام میگردد با توجه به تایم خرید شما در ساعت ۴:۴۹ دقیقه صبح فعالسازی در ساعات ۹ صبح همان روز انجام شده است.
      با توجه به قوانین سایت که در هنگام خرید شما آن را تایید کرده اید امکان عودت وجه وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی: پس از خرید بسته های چندکاربره، بلافاصله و فقط یکبار با کدهای #3*2*400* و #5*1*400* تماس گرفته تا بسته چندکاربره قبلی حذف و امکان فعالسازی بسته جدید فراهم گردد. جهت استعلام باقیمانده بسته با کد #1*2*2*400* تماس بگیرید.

X