کاربران گرامی می توانید از این صفحه نسبت به ثبت شکایات احتمالی خود بپردازید تا توسط همکاران بررسی و نتیجه آن متعاقبا اعلام گردد.

۶ thoughts on “ثبت شکایت

  1. سلام وقت بخیر.
    دو بار اقدام به خرید بسته ۴ گیگ کردم پیامک فعال سازی اومده ولی چیزی فعال نشده شماره سفارش آخر ۱۶۷۶ بوده .
    مبلغ هم کسر شده بر نگشته
    از کدهای فعال سازی هم درست استفاده کردم
    علت چیه ؟؟

    1. با سلام و احترام
      کاربر گرامی با عرض پوزش سایت در روز جمعه گذشته با اختلالاتی همراه بود و با توجه به اینکه همکار مرتبط با امور سایت در این روز در دسترس نبودن فعالسازی بسته شما با تاخیر حدودا ۱ ساعته همراه شد. در نظر داشته باشید تایم کاری مجموعه ۹ صبح تا ۹ شب هست.

    1. با سلام و احترام
      لطفا شماره کارت بانکی که با آن تراکنش داشتید را به ۵۰۰۰۴۱۵۰۰۰۴۱۹۹ ارسال بفرمایید تا وضعیت تراکنش های شما بررسی و نتیجه با پیامک به شما ارسال گردد.

    1. با سلام و احترام
      لطفا در نظر داشته باشید با شماره گیری کدهای حذف، بسته های چندکاربره غیر فعال خواهند شد لطفا فقط یکبار با این کدها تماس داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا بلافاصله پس از پرداخت موفق وجه بسته های کوتاه مدت، فقط یکبار با کدهای #3*2*400* و #5*1*400* تماس گرفته و بسته چندکاربره قبلی خود را حذف نمایید.

X